حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مرگ3خواهر دررودخانه

گروه حوادث سه خواهر در رودخانه «هكان» شهرستان جهرم غرق شدند.دختران 14، 18 و 21 ساله، ديروز همراه خانواده‌شان، كنار رودخانه مشغول تفريح بودند كه ناگهان به داخل آب سقوط كرده و به دليل ناآشنايي با فنون شنا، جان باختند. پس از اين حادثه اجساد قربانيان با كمك‌ اهالي از رودخانه بيرون كشيده شد.
 
 
-----------------------------------

دختری قربانی اختلاف فاميلي

مرد روستايي در جريان اختلاف‌هاي شديد خانوادگي دخترش را با ميله آهني از پا درآورد.به گزارش خبرنگار ما، بازپرس شعبه اول دادسراي شهرستان آق‌قلا در اين باره گفت: ساعت 8 صبح سه‌شنبه – 23 شهريور – به مأموران پليس منطقه اعلام شد كه در يكي از روستاها، دختر 17 ساله‌اي به نام ريحانه به قتل رسيده است.وي در ادامه گفت پدر دختر كه به اتهام قتل دستگير شده بود در اعتراف‌هايش گفت: همسرم به دليل اختلاف‌هاي خانوادگي، بچه‌ها را رها كرده و به خانه پدرش رفته بود.با رفتن او بچه‌ها تنها هر كدام راهي خانه بستگان شدند. دخترم ريحانه نيز به خانه عمويش رفت. چند روز قبل متوجه شدم فرزندانم زندگي نابساماني دارند در نتيجه به خانه برادرم رفتم و از ريحانه خواستم كه همراهم به خانه بازگردد اما او نپذيرفت و من هم عصباني شده و با ميله آهني چند ضربه به سرش كوبيدم كه ناگهان روي زمين افتاد و...هم‌اكنون تحقيقات جنايي درباره اين جنايت دلخراش از سوي بازپرس و كارآگاهان جنايي ادامه دارد.
 
 
--------------------------------
 

تصميم غم انگیزدختر و پسر نوجوان

دختر و پسر نوجوان وقتي با مخالفت والدين‌شان براي ازدواج روبه‌رو شدند تصميم شومي گرفتند. 
 مأموران كلانتري 31 كوي كارمندان كرج به دنبال اطلاع از سقوط دختر و پسري از ساختمان، خود را به كوي كارمندان رسانده و در نخستين بررسي‌ها دريافتند، «آرش» - 17 ساله - و «سميرا» - 15 ساله - به علت مخالفت خانواده‌هايشان با ازدواج آنها، خود را به طبقه چهارم ساختمان رسانده و هردو پائين پريده‌اند.اين در حالي بود كه «آرش» در دم جان باخته بود اما «سميرا» به بيمارستان انتقال يافت. پزشكان هم وضعيت عمومي وي را وخيم اعلام كرده‌اند.يك مقام انتظامي با اشاره به اين خبر از والدين خواست نسبت به تربيت و مراقبت از فرزندانشان دقت و توجه بيشتري داشته باشند و با بيان دلايل منطقي، فرزندان را از پيامدهاي ناگوار دوستي‌هاي خياباني آگاه نمايند تا گرفتار سرنوشت شوم نشوند.
 
--------------------------------
 
وحشت از تلفن شيطان در سودان
 
مردم سودان اين روزها فقط از يک چيز حرف مي‌زنند. در ميان آنها شايع شده است که از محلي ناشناس به برخي از افراد تلفن مي‌شود، و اگر آنها تلفن را جواب بدهند، از طريق جريان برق بلافاصله جان خود را از دست مي‌دهند.
با اين که اين شايعه عجيب به نظر مي‌رسيد اما در مدتي کوتاه در سراسر سودان پخش شده و همه مردم را به وحشت فرو برده است.

گفته مي‌شود که اين ماجرا نخست در ميان عده‌اي از مردم شايع شد، اما سپس يکي از روزنامه‌ها با انتشار خبر ماجرا، آن را در تمام جامعه منتشر کرد. روزنامه مزبور گزارش داده بود که عده زيادي در جنوب کشور پس از دريافت تلفن‌هايي مشکوک از شماره‌هايي مرموز جان خود را از دست داده‌اند.

مردم به دوستان و آشنايان خود هشدار مي‌دهند که نبايد به هيچ تلفن ناشناسي جواب بدهند.

در روزهاي حساسي که قرار است سرنوشت جنوب کشور تعيين شود، مردم از سياست دوري گرفته و تنها از تلفن‌هاي مرموزي حرف مي‌زنند که جان مردم را تهديد مي‌کنند.

آتش در کاهدان

بسياري از شهروندان سودان خطر "تلفن شيطان" را باور دارند و از آن احساس وحشت مي‌کنند.

برخي از مردم در ظاهر خطر را جدي نمي‌گيرند، اما خود از جواب دادن به هر تلفن ناشناسي خودداري مي‌ورزند و به اطرافيان خود توصيه مي‌کنند که به تلفن‌هاي ناشناس جواب ندهند.

در سودان تمام سايت‌هاي اينترنتي از خطر "تلفن مرموز" گزارش داده‌اند و گفته مي‌شود که اين شايعه مانند آتشي در کاهدان در تمام سطح جامعه منتشر شده است.

عده‌اي گفته‌اند که "تلفن مرموز" به شيطان تعلق دارد و کد کشوري آن شماره 44 است که پيش‌شماره بريتانيا است.

نشان عدم امنيت

شايعه مربوط به "تلفن شيطان" چنان رواجي پيدا کرده است که اداره مخابرات سودان با انتشار اطلاعيه‌اي آن را تکذيب کرد و گفت که از نظر فني غيرممکن است.

مهندس نادر جيلاني، معاونت اداره ارتباطات تلفني سودان گفته است که اين شايعه نمي‌تواند پايه و منطق داشته باشد.

به گفته مهندس جيلاني ارتباطات تلفني موبايل در شبکه مخابرات سودان مطابق استانداردها و فن‌آوري رايج در تمام کشورها شکل گرفته و از هر نظر امن و بي‌خطر است.

او همچنين گفته است که هيچ مورد مشخصي ديده نشده است که وجود اين خطر را ثابت کند.

گفته مي‌شود که شايعه "تلفن شيطان" پيش از اين در چند کشور ديگر آفريقايي نيز رواج يافته بود.

دکتر اشرف ادهم استاد جامعه‌شناسي در دانشگاه نيلين عقيده دارد که جامعه سودان به خاطر وضعيت ناامن سياسي و بحران‌هاي مداوم اجتماعي در برابر شايعه‌هاي عجيب و ناموجه آسيب‌پذير شده است.

اين جامعه‌شناس سوداني  گفته است افرادي که به زندگي و آينده خود اميد زيادي ندارند، به سادگي دستخوش وحشت‌هاي نامعقول مي‌شوند و از آينده وحشت مي‌کنند.

در سال‌هاي گذشته شايعه‌هايي مبني بر مرگ چند نفر از رجال سياسي سودان در جامعه پيچيد، اما بعد معلوم شد که اين شايعه‌ها هيچ پايه و اساسي نداشته است.بي بي سي
 
 
-------------------------------
 
 
كشف جمجمه‌هاي انسان از چمدان دو گردشگر آمريكايي
 
مقامات پليس «يونان» از كشف جمجمه‌هاي انسان از داخل چمدان‌هاي دو گردشگر آمريكايي در فرودگاه بين‌المللي پايتخت اين كشور خبر داد.
 
به گزارش ايسنا، يكي از مقامات پليس فرودگاه بين‌المللي «آتن » كه خواست نامش فاش نشود، بيان كرد: اين دو جوان آمريكايي كه به عنوان گردشگر به يونان سفر كرده بودند، در حال بازگشت به كشورشان بودند كه اسكنرهاي فرودگاه درون چمدان‌هايشان اشيايي شبيه به جمجمه انسان را نمايش داد.

اين مقام مسوول خاطر نشان كرد: در بازرسي از چمدان‌هاي اين دو جوان، ماموران شش جمجمه انسان را كشف كردند.

اين دو جوان در بازجويي‌هاي خود اعلام كردند كه اين جمجمه‌ها را از يك سوغات فروشي در جزيره «ميكونوس» خريداري كردند؛ در حالي كه پليس احتمال مي‌دهد اين دو جوان گردشگر دروغ مي‌گويند. با اين حال، اين دو جوان تا برگزاري جلسه دادگاهي با قرار وثيقه آزاد شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:5 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: