حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مادری که خود و دو فرزندش را به آتش کشانید

روزنامه ایران: تنها شاهد آتش‌سوزی مرگباری که مادری و دو کودکش را قربانی شکست در شرکت هرمی کرد دختر بچه شیرین زبانی است که در حمام خانه پنهان شده بود. مائده ۸ ساله وقتی مادرش گفت که هر کسی از مرگ می‌ترسد به حیاط خلوت برود با گریه خواست خواهر و برادرش را هم با خودش ببرد اما آنها برای سرنوشت شوم به مادر چسبیده بودند. تراژدی هولناکی بود که ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر سوم بهمن ماه سال جاری در محله زیباشهر زاهدان رخ داد و در آن زنی ۲۸ ساله به نام «فاطمه»،‌ وقتی در عضویت شرکت هرمی ورشکست شد دست به اقدام جنون‌آمیزی زد. وقتی همسایه‌ها از دختر بچه‌ شنیدند که مادرش خانه را به آتش کشیده است پلیس و آتش‌نشانی زاهدان را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد آتش مرگبار خاموش شده بود و امدادگران در اتاق کوچکی که از پشت در آن بسته شده بود پیکرهای سوخته مادر خانواده و دو کودک ۷ و ۴ ساله به نام‌های «حنانه» و «علی‌اصغر» را دیدند.
بررسی‌های میدانی نشان داد که آتش‌سوزی عمدی بوده است و زمانی‌که دختر ۸ ساله خانواده به نام «مائده» از حمام حیاط خلوت بیرون آمد همه شنیدند مادر خانواده با ریختن نفت روی اثاثیه و بستن درها آنجا را به آتش کشیده است.
از سوی دیگر پلیس آگاهی زاهدان تحت نظر سرهنگ عطار به تجسس‌های ویژه‌ای پرداخت و پی برد «فاطمه» از مدت‌ها پیش وقتی ۱۲ میلیون تومان همسرش را پنهانی به خواهرش داده است تا در شرکت هرمی عضویت پیدا کند دچار اختلافات شدیدی شده است خصوصاً اینکه در سرمایه‌گذاری غیرقانونی شکست نیز خورده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:15 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: