حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

قضات شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران ، امیر را كه متهم است 16 زن و دختر بچه‌ را در منطقه ورامین ربود‌ه و مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است به اتهام تجاوز به عنف، آدم ربایی، ایجاد جرح عمدی، تخریب عمدی، ورود به عنف به ملك غیر، فحاشی و توهین به 2 بار اعدام در ملاعام ، 25 سال حبس، 173 ضربه شلاق و پرداخت دیه محكوم كردند

سرپرست دادگاه كیفری استان تهران از ارسال پرونده مرد متهم به آزار و اذیت 16 زن و دختر بچه، آدم ربایی و ضرب و جرح شاكی‌ها به دیوان عالی كشور خبر داد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا، اظهار كرد: «امیر» 25 ساله، معروف به «چشم آبی» دارای سابقه كیفری با دریافت شكایات متعدد از سوی شاكیان در میان 30 مظنون توسط شاكی‌ها، شناسایی شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه رسیدگی در دادگاه كیفری استان تهران، گفت: «نازنین» 12 ساله، «سیما»10 ساله، «الهه» 32 ساله، «پگاه» 8 ساله، «هدیه» 9 ساله و «لیلا» 20 ساله از جمله شاكیانی بودند كه در جلسه رسیدگی در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران به تشریح نحوه آزار از سوی متهم پرداختند.

سرپرست دادگاه كیفری استان تهران در ادامه گفت: قضات شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی حسن تردست، امیر را كه متهم است 16 زن و دختر بچه‌ را در منطقه ورامین ربود‌ه و مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است به اتهام تجاوز به عنف، آدم ربایی، ایجاد جرح عمدی، تخریب عمدی، ورود به عنف به ملك غیر، فحاشی و توهین به 2 بار اعدام در ملاعام ، 25 سال حبس، 173 ضربه شلاق و پرداخت دیه محكوم كردند كه این رای با طی تشریفات قانونی با توجه به اعتراض متهم و وكیلش به دیوان عالی كشور ارسال شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 11:24 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: