حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سوال : سلام،من پارسال در ده مرحله آزمون شما شرکت کردم و بااینکه فقط 3 ماه خوندم تونستم تو کانون مرکز رتبه 500 بیارم اما محل کاراموزیمو زدم بندر عباس، با توجه به اینکه کانون برای انتقالی خیلی سخت میگیره میخوام امسال مجددا شرکت کنم تو آزمون،به نظر شما اگه از حالا شروع کنم میتونم قبول بشم؟ آیا برای آزمون سال آینده هم کاراموزا حق شرکت دارن؟

مشاور: سلام، کارآموزان در آزمون سال جاری حق شرکت دارند، برای موفقیت در آزمون نیز فرصت کافی وجود دارد، کافی است تلاش کنید.

سوال : با سلام و خسته نباشی میشه لطفا راهنمایی کنید نحو مطالعه من چطوری باید باشه. من امسال به خاطر ازمون کانون وکلا از کار منفک شده و قت خود را جهت نتیجه خوب بطور کامل اختصاص داده ولی در ازمون ازمایشی که شرکت میکنم نتیجه لازم را نمیگرم. حداقل روزی 6 ساعت مطالعه مفید را داشته اما احساس میکنم واقعا بعضی نکات هست که باید به کتاب دکتر کاتوزیان متوسل شد و انها را مطالعه کرد وصرف قانون خوندن حتی نظم کفایت نمی کند و روحیه خود را از دست داده ام. چون وقت برای مطالعه میذارم. اما درصد مدنی. وبعضی از دروس 40 یا 50 عبور نمیکند. پیشنهاد شما برای رشد بهتر تو این 4 ماه چیست. باتشکر

مشاور: سلام، باید تمام مراحل مطالعه صحیح را طی کنید، مطالعه دقیق مدنی در نظم و منبع اصلی تان، (جزوه یا کتاب) مرور مجدد، تست زنی بلافاصله پس از مطالعه هر مبحث و بررسی دقیق پاسخها، بررسی دقیق سوالات و پاسخهای آزمون آزمایشی، در پیشرفت شما تاثیرگذار است، در خصوص منابع خود نیز یکبار با مشاورین موسسه مشورت نمایید.،

سوال : باسلام.من با معدل ١٨/٣٧ فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران هستم.آیا بدون شرکت در ازمون کتبی وکالت میتوانم عضو کانون وکلای یکی از شهرستانها بشوم؟

مشاور: سلام، خیر، شما تنها برای آزمون قضاوت معاف از آزمون کتبی می باشید.

سوال : با سلام خدمت مشاوران محترم. سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدین. وقتی در ازمون بین دو گزینه شک دارم باید چیکار کنم؟

مشاور: سلام، بهتر است از حالا تمرین کنید که هیچ تستی را در صورت عدم اطمینان ، پاسخ ندهید و در صورتی که در بیشتر تستها دچار این مشکل هستید بدانید مطالعه صحیح و دقیقی ندارید، مطالعه دقیق مباحث، مرور و تست زنی را فراموش نکنید.

سوال : {با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان بابت پاسخگویی شما به سوالات. میشه برام توضیح بدهبد که داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون وکالت چه مزایایی دارد؟لطفا کامل برام توضیح بدهید. با سپاس

مشاور: سلام، تنها مزیت اینست که در صورت قبولی در شهری غیر از محل تحصیل ارشد می توانید کارآموزی خود را در محل تحصیل کارشناسی ارشد خود طی کنید.

سوال : سلام من تازه فارغ التحصیل شدم می خوام بدونم تو این فرصت حضور در ازمون های ازمایشی وکالت می تونه کمکم کنه یا این که بهتره برای سال بعد برنامه ریزی کنم.با توجه به این که شاغل هستم ونیاز به حداقل 6،7 ساعت مطالعه در روز هست. با تشکر

مشاور: سلام، با توجه به شاغل بودن و فرصت کم باید سطح علمی شما بررسی گردد، به هر حال بسییاری از داوطلبان سالهای گذشته شرایطی چون شما داشته اند و با همین فرصت کم هم پذیرفته شده اند، شرکت در آزمون آزمایشی در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که بتوانید سرفصل هر آزمون را به طور کامل مطالعه کنید و در اینصورت قطعا مفید است.

سوال : با سلام من دانشجوی ترم 4 حقوق دانشگاه سراسری هستم و از تابستان امسال نیز شروع به خواندن برای ارشد کرده ام.فقط بین 2 گرایش خصوصی و تجارت بین الملل مردد هستم که کدام را انتخاب کنم.لطفا راهنمایی کنید.

مشاور: سلام، بهتر است تحقیق بیشتری در خصوص این دو گرایش داشته باشید، پذیرفته شدن در گرایش تجارت بین الملل سختتر است و در حال حاضر دارای مقطع دکتری نمی باشد، گرایش خصوصی نیز فارغ التحصیلان دکتری بسیاری دارد، دروس هر یک از این دو گرایش را بیشتر بشناسید تا گرایشی را انتخاب کنید که علاقه بیشتری به آن دارید.

سوال : با سلام و تشکر میخواستم بدونم وکلای مرکز مشاوران با چند سال سابقه میتونن در آزمون جذب اختصاصی قضاوت شرکت کنن؟

مشاور: سلام، 5 سال وکالت متوالی.

سوال : با سلام من در درس ایین دادرسی مدنی ضعیف هستم چه منبعی رو مطالعه کنم. با سپاس

مشاور: سلام، کتاب مجموعه آیین دادرسی مدنی چتردانش یکی از کتبی است که مقررات آیین دادرسی مدنی را به نحو ساده و روانی توضیح داده و بسیار مفید است، مطالعه این کتاب به همراه متن قانون همراه با مرور و تست زنی بلافاصله پس از مطالعه هر مبحث پیشنهاد می گردد.

سوال : ممنون که به سوال قبلی پاسخ دادید. سالهای قبل جزء شرایط شرکت در آزمون قضاوت نداشتن بیشتر از 10 سال سابقه خدمت در ارگان دولتی دیگر بود. آیا این شرط حذف شده است؟

مشاور: سلام، در آگهی آزمون سال گذشته چنین شرطی وجود نداشته است با این حال برای اطلاع دقیق باید از مرکز جذب قضات سوال کنید.

سوال : سلام.من تجارت نموداری رو نمیتونم خریداری کنم.کی چاپ میشه؟

مشاور: سلام، با واحد انتشارات موسسه تماس بگیرید.

سوال : سلا من وکیل پایه یک هستم که6 سال سابقه کار دارم با سن 36 سال آیا میتوانم در آزمون جذب اختصاصی قضات ثبت نام کنم؟آیا مهلت ثبت نام جذب اختصاصی 93 به اتمام رسیده؟با تشکر از زحمات بی دریغ که شما

مشاور: سلام، سایت جذب اختصاصی هنوز فعال است، شما می توانید ثبت نام نمایید.

سوال : باعرض سلام وخسته نباشد باعنات به اینکه امسال کارآموزان حق شرکت مجدددر آزمون کانون را دارند درصورت قبولی آیامدتی که به عنوان کارآموزی گذرانده شده در کاراموری جدید لحاظ می شود؟با تشکر

مشاور: سلام، بله.

سوال : با سلام با توجه اینکه بنده در دی ماه سال 93 فارغ التحصیل خواهم شد آیا می توانم در آزمون وکالت 93 شرکت نمایم . با تشکر از راهنماییان

مشاور: سلام، ثبت نام آزمون وکالت اوایل مهرماه می باشد که باید جهت ثبت نام مدرک فارغ التحصیلی ارائه دهید.

سوال : با سلام به نظر شما برای مصاحبه مشاوران حقوقی از قانون کیفری جدید سوال طرح میشه یا قدیم ؟ با تشکر

مشاور: سلام، منطقی است از قانون قدیم باشد با این حال باید از مرکز مربوطه سوال شود.

سوال : من با معدل 18/69 از دانشگاه آزاد اسلامشهردر رشته حقوق فارغ التحصیل شدم می توانم بدون آزمون کتبی قاضی شوم؟ ممنون می شوم از شما

مشاور: سلام، خیر، تنها فارغ التحصیلان واحد تهران مرکزی و علوم تحقیقات تهران از دانشگاه آزاد از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند.

سوال : با سلام بنده معلم آموزش و پرورش با 6 سال سابقه آموزشی که بعلاوه 4 سال دانشگاه که جزء سابقه من محسوب می شود 10 سال سابقه خدمت دارم. آیا می توانم در آزمون قضاوت شرکت کنم؟ به عبارت دیگر آیا دوره دانشجویی جزء سابقه می باشد؟بنده لیسانس حقوق از دانشگاه پیام نور دارم

مشاور: سلام، شما می توانید در ازمون عمومی قضاوت شرکت نمایید.

سوال : سلام خیلی ازتون سپاس گزارم که این فرصت رو دراختیار ماگذاشتین که بتونیم سوالاتمون رومطرح کنیم . سوالی که میخوام بپرسم اینه که معدل تاچه حدودی تاثیر خواهدگذاشت رو ازمون کارشناسی ارشد.یعنی تاثیرات مثبت منفی روجای که امکانش هست توضیح دهید.باتشکر

مشاور: سلام، معدل داوطلبان بصورت تراز شده بسته به معدل تا 2000 نمره تراز محسوب می گردد مثلا فردی با داشتن معدل 18، 1800 نمره تراز کسب می کند. در واقع معدل به میزان 20 درصد در قبولی تاثیر گذار است.

سوال : با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز می خواستم بدونم اگر در هر کانونی قبول بشیم باید فقط در همان حوزه وکالت کرد یا امکان وکالت در سایر شهرها میسر می باشد ؟

مشاور: سلام، امکان وکالت در کل کشور وجود دارد اما تمرکز کاری وکالت شما باید در شهر محل قبولی باشد در غیر اینصورت مرتکب تخلف انتظامی خواهید شد.

سوال : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران موسسه ...بنده با توجه به اینکه سال آینده در آزمون وکالت شرکت خواهم کرد راهنمایی و نکات مهم در مورد آزمون مزبور را دارم... باتشکر ارادتمند.... نجفلو......

مشاور: سلام، با مشاورین موسسه مشورت نمایید.48 48 41 66

سوال : با عرض سلام و خسته نباشی ... می خواستم بدونم آیا برای امتحان کانون افراد بالای سن 40 سال هم می توانند شرکت کنند زیرا شنیده بودم که شرکت این افراد مجاز است اما برای تهران فقط قبولشان نمی کنند . با تشکر

مشاور: سلام، حداکثر سن برای شرکت در آزمون وکالت 50 سال است و افراد بالای 40 سال تمام نمی توانند در حوزه قضایی تهران پذیرفته شوند.

سوال : سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدید به نظرتون اگه محشا را برای جزا بخونم کافیه یا از منابع دیگر هم استفاده کنم تشکر.

مشاور: سلام، پیشنهاد ما ابتدا تسلط بر قانونیار جزای موسسه و پس از آن در صورت وجود فرصت منابع اصلی مانند کتب آقای دکتر اردبیلی و میرمحمد صادقی را مطالعه نمایید.

سوال : سلام.برای متون فقه کدوم (کاملتره)؟لطفی یا شیروانی؟

مشاور: سلام، هر دو کامل است، البته ترجمه دکتر شیروانی روانتر است.

سوال : سلام،با معدل ۱۷ از پیام نور میتونم از آزمون کتبی قضاوت معاف بشوم؟ممنون

مشاور: سلام،  فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور فقط از طریق آزمون عمومی می توانند در آزمون قضاوت شرکت کنند.

سوال : با سلام با توجه به درخ واست رئیس قوه قضاییه برای تعویق اجرای قانون آیین دادرسی کیفری که به احتمال زیاد مورد قبول واقع بشود آیا امتحان وکالت مطابق قانون جدید خواهد بود یا قانون قدیم؟

مشاور: سلام، با توجه به آخرین مصوبه اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری، در این خصوص، منبع طرح سوال برای درس آیین دادرسی کیفری در آزمون وکالت سال جاری، قانون جدید خواهد بود.

سوال : با سلام و خسته نباشید خدمت شما،آیا گرایش خاصی در مقطع کارشناسی ارشد در احراز شغل قضاوت تاثیر دارد.و این حداکثر سن در احراز این شغل چند سال است.با تشکر

مشاور: سلام، خیر گرایش خاصی مدنظر نیست، حداکثر سن 36 سال است.

سوال : سلام آیا آزمون مشاوران حقوقی امسال برگزار میشه؟

مشاور" سلام، تاکنون خبری در این خصوص منتشر نشده است.

سوال : سلام.در ابتدا از خدمات موسسه تشکر میکنم واینکه ایا امسال کارآموزان مرکز می توانند در آزمون وکالت شرکت کنند؟جواب بدیدد ممنون میشم.

مشاور: سلام، بله، امکان شرکت برای کارآموزان وجود دارد..

سوال : با معدل بالای 16 از دانشگاه علوم تحقیقات تهران فارغ شدم ایا معاف از ازمون کتبی قضاوت هستم؟

مشاور: سلام، خیر حداقل معدل 17 لازم است.

سوال : سلام خسته نباشید 16 مرداد وقت مصاحبه علمی قضاوت دارم نمیدونم کیفری جدید رو باید بخونم یا قدیم

مشاور: سلام، به نظر می رسد قانون قدیم منبع طرح سوال در مصاحبه باشد با این حال برای اطمینان با مرکز جذب قضات تماس بگیرید.

سوال : سلام خسته نباشید خدمت دوستان عزیز.سوالی میخوام ازتون بپرسم اینه که من ترم سوم دانشگاه هستم من هدفم اینه که هم وکالت قبول بشم وهم ارشد خصوصی ازهمین حالا چه کتابهای بخونم که به خواسته هام برسم ممنون مشم اگه بتونید پاسخ بدهید.

مشاور: سلام، با مشاورین موسسه مشورت نمایید. 48 48 41 66

سوال : با سلام خدمت مشاورین عزیز سوالمو پرسیدم ولی جواب ندادین مجدد میپرسم امیدوارم جواب بدین: "برای ازمون های مرور و جامع (چتردانش)مطالعه باید چگونه باشد؟صرفا خواندن قانون یا روش ها و منابع دیگر" ؟ ممنون میشم پاسخ بدین...

مشاور: سلام، در این آزمونها مطالعه باید با اولویت بر متن قانون و حاشیه ها ، خلاصه ها و مطالب مهمی که قبلا مطالعه نشده است باشد.

سوال : سلام. من سن ام 41 سال است و با رتبه اي كه آورده ام قطعا" در تهران دانشجوي ارشد خواهم خواهد شد.آيا ميتوانم در آزمون وكالت براي كانون مركز داوطلب شوم و با توجه به دانشجوي ارشد بودن در صورت اخذ رتبه خوب در آزمون وكالت ، در تهران كارآموزي كنم؟

مشاور: سلام، شما می توانید در کانون مرکز شرکت کنید اما کسب هر رتبه ای حتی تک رقمی نیز منجر به قبولی در تهران برای شما نخواهد بود، البته در صورتی که پس از قبولی دانشجوی تهران باشید می توانید تا انتهای تحصیل در تهران کارآموزی خود را در تهران بگذرانید. برای اطلاعات دقیقتر از کانون وکلا نیز سوال کنید.

سوال : سلام لطفا اگه اطلاعاتی درمورد ازمون استخدامی بانک سپه که در 17 مرداد برگزار میشه و منابع مطالعاتی و ...رشته حقوق، ارائه بدین .ممنون

مشاور: سلام، در اینگونه آزمونها معمولا از سوالات ساده تخصصی استفاده می گردد، مطالعه متن قانون و تستهای سالهای اخیر آزمونهای حقوقی کافی است.

سوال : سلام. ميخواستم بپرسم که اگه بخوام از الان شروع کنم برای خوندن باید چجوری برنامه ریزی کنم.

مشاور: سلام، پیشنهاد میکنیم با مشاورین موسسه مشورت نمایید و با  انتخاب منابع و آگاهی از نحوه برنامه ریزی و مطالعه، مطالعه خود را آغاز کنید. در ضمن شرکت در آزمونهای آزمایشی گروه سوم نیز برنامه مناسبی است.

سوال : سلام خسته نباشید یک سوال داشتم برای درس جزا غیراز قانون یار چه منبع دیگه ای پیشنهاد میکنید بخونیم ممنون

مشاور: سلام، تسلط بر قانونیار آمادگی شما را برای کسب درصد مناسب بالا می برد با این حال در صورت فرصت کافی مطالعه کتب جزای اختصاصی آقای دکتر میرمحمد صادقی و حقوق جزای عمومی آقای دکتر اردبیلی مفید است.

سوال : سلام.من دانشجوی{دختر} دانشگاه آزاد هستم.آیا با معدل بالای 18 معاف از آزمون کتبی قضاوت هستم؟با سپاس فراوان

مشاور: سلام، فارغ التحصیلان واحد تهران مرکزی و علوم تحقیقات تهران از شرکت در آزمون کتبی قضاوت معاف هستند.

سوال : با سلام و خسته نباشید خدمت همه کسانی که درین موسسه خدمت میکنند.سوالی که از محضرتان دارم این است که ایا می توان سوالات یا اشکالات حقوقی را مطرح نمود که کارشناسان پاسخ دهند و البته همه دوستان هم بتوانند از ان بهره مند شوند؟من با سوالات زیادی مواجه هستم که پاسخ آنها را نمی دانم .

مشاور: سلام، در این فضا فقط به سوالات آموزشی پاسخ داده خواهد شد،سوالات و اشکالات درسی خود را با مشاورین موسسه مطرح نمایید.

سوال : با سلام و خسته نباشید.میشه لطفا برام توضیح بدهید که: نداشتن مدرک ارشد برای آزمون وکالت و قضاوت چه مشکلی ممکن است برای متقاضی به وجود میاورد آخه من میخوام بدون ارشد شرکت کنم.باتشکر.

مشاور: سلام، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

سوال : باسلام .فرهنگی هستم با24سال سابقه میخواس تم بد ونم درصورت قبولی درازمون وصدورپروانه ایاکانون این فرصت رابه من خواهد داد که بعداز بازنشستگی ازان استفاده کنم.متشکرم

مشاور: سلام، خیر.

سوال : با سلام و عرض خسته نباشید می خواستم بدونم با توجه به مهلت چهار ماه برای شرکت در آزمون آیا با توجه به فرصت اندک باقی مانده امکان قبولی در آزمون وجود دارد؟

مشاور: سلام، فرصت وجود دارد، البته به شرط تلاش و کوشش مستمر و منظم.با مشاورین موسسه مشورت نمایید. 48 48 41 66

سوال : سلام برای درس کیفری اگه فقط قانون تنها بخونیم کافیه،ممنون از راهنمایتون

مشاور: سلام، قطعا متن مواد از اهمیت بالای برخوردار است با این حال پیشنهاد ما مطالعه قانون یار آیین دادرسی کیفری جدید است.

سوال : سلام.باتشکر از راهنماییهایتان 1سوال میخواستم بپرسم اینکه من ازمون 92 حدود 8ماه مطالعه کردم که با برنامه و ازمونهای یکی از موسسات در شهرستانمان که متاسفانه قبول نشدم علت عدم موفقیت بنده چه چیزی میتواند باشد؟با تشکر

مشاور: سلام، منابع، برنامه ریزی، نحوه مطالعه و موارد دیگری وجود دارد که باید بررسی گردد، برای موفقیت در آزمون مواردی چون انتخاب منابع صحیح، برنامه ریزی صحیح و اجرای دقیق آن، مطالعه اصولی و تست زنی به شیوه صحیح باید رعایت گردد، برای رسیدن به آگاهی از موارد مذکور با مشاورین موسسه مشورت نمایید. 48 48 41 66

سوال : سلام وخسته نباشیدمعذرت میخوام میشه منوتمامی دوستانم روراهنمایی کنیدوبگیدکه مابرای مصاحبه مشاوران قانون ایین دادرسی کیفری قدیم رومطالعه کنیم یاجدید؟ازمرکز هم هرچقدرپرسیدیم جوابگونبودن وگفتن معلوم نیست.خواهشا شماکمک کنیدوراهی به مابگید ممنون

مشاور: سلام، در صورت عدم اطلاع رسانی مرکز مشاوران، با توجه به عدم لازم الاجرا شدن قانون جدید منطقی است از قانون فعلی سوال شود با این حال پیگیر اخبار و اطلاع رسانی های مرکز مشاوران باشید.

سوال : سلام.....ایاازمون قضاوت امسال برگذارمیشه؟خانم هاهم حق شرکت دارن؟

مشاور: سلام، احتمال قریب به یقین برگزار می گردد و با توجه به تکلیف جذب قضات زن در قوانین اخیر احتمال قوی، بانوان نیز امکان شرکت در ازمون را خواهند داشت.

سوال : با سلام و خسته نباشید من در درس تجارت ضعیف هستم میشه یه منبع یا یه کتاب تست خوب بهم معرفی کنید؟با تشکر

مشاور: سلام، در صورت امکان در کلاس آقای دکتر قربانی شرکت کنید،متن قانون را دقیق و یا تکرار مطالعه کنید، پس از مطالعه متن مواد هر مبحث، خلاصه نکات آن را از کتاب مجموعه حقوق تجارت چتردانش مطالعه و سپس تستهای همان مبحث را از کتاب تست تجارت آقای دکتر قربانی بزنید و پاسخهای تشریحی را به دقت و با حوصله مطالعه و نکته برداری کنید. قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

سوال : سلام بر شما مشاور عزیز که با صبر و دلسوزی برای آینده سازان این مملکت تلاش میکنید.خدا قوت...ممنون میشوم اگر سوال من را هم جواب بدهید...من حدود 7ساله وکیل پایه 1 کانون هستم و بسیار پرمشغله و ارشد حقوق جزا...امسال با تنظیم برنامه کاری تصمیم گرفته ام آزمون دکتری یکی از دانشگاههای تهران قبول بشوم...زمان اختصاص یافته من تا روز آزمون حدودا روزی 7 ساعت است...آیا با اختصاص چنین زمانی میتوان آزمون را قبول شد؟؟ خواهش میکنم خودتان پاسخگو باشید چون از تماس با مشاوران نتوانستم دقیقا به جوابم برسم..

مشاور: سلام، قطع به یقین امکان موفقیت با مطالعه ای کمتر از 7 ساعت در روز نیز میسر است، شما باید منابع دقیقی را انتخاب و تهیه کنید، برنامه مشخصی برای مطالعه داشته باشید سپس ببینید برای اجرای برنامه خود 7 ساعت مطالعه کافی است یا خیر؟ بسیاری از داوطلبان آزمونهای حقوقی که برنامه ریزی با ساعات بالا مثلا 10 ساعته یا 12 ساعته دارند نیز شاید 7 ساعت مطالعه مفید نداشته باشند، سعی بر میزان ساعات مفید مطالعه داشته باشید قطعا کافی است.

سوال : سلام . من کار اموز هستم میخواستم امسال دوباره شرکت کنم. اگر امسال به فرض اصلا قبول نشم ، برای کار من مشکلی پیش نمیاد؟ یعنی همچنان کار اموز هستم؟ ضمنا من چون با قانون یار های شما پارسال خیلی خوب نتیجه گرفتم تصمیم گرفتم برای دادرسی کیفری و دادرسی مدنی و جزا فقط قانون یار بخونم ایا این کار اشتباهه؟

مشاور: سلام،عدم قبولی تاثیری در کارآموزی شما ندارد، استفاده از قانونیار ها و تسلط بر انها آمادگی خوبی را برای شما فراهم خواهد اورد.

سوال : با سلام: من از فروردین شروع به خوندن کردم تا الان یک دور به صورت عمقی خوندم آیا واسه ادامه از برنامه ریزی ۱۴ مرحله ای استفاده کنم کافیه.

مشاور: سلام، مهم اینست با برنامه باشید، برنامه را بررسی کنید، اگر با شرایط شما سازگار است ان را اجرا کنید.

سوال : با سلام وخسته نباشید .من یه باردیگه این سوال رو مطرح کردم ولی جواب ندادین.من لیسانس فقه وحقوق دارم ومیخوام جزا شرکت کنم ولی نمیدونم چطور باید حقوق بخونم واز کجا شروع کنم وچه کتاب هایی رو بخونم بهتره لطفا راهنمایی کنید.

مشاور: سلام، پیشنهاد میکنیم یکبار بصورت حضوری با یکی از مشاورین موسسه حضوری مشورت نمایید، قبل از هر چیز باید منابع را انتخاب و تهیه کنید و سپس با برنامه ریزی مناسب شروع به مطالعه کنید، برای آگاهی از این موارد و نحوه مطالعه، مشاورین موسسه شما را راهنمایی خواهند نمود.

سوال : سلام بنظر شما در درس مدنی با وجود وقت کم مطالعه نظم کنونی مفید است یا قانون یار مدنی ؟

مشاور: سلام، مطالعه قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی آقای دکتر کاتوزیان اولویت مطالعه در حقوق مدنی است.

سوال : با عرض سلام سوال بتده تکراری نیست لطفا کنید پاسخ بدین متشکرم میخواستم بپرسم هزینه شرکت در کلاسهای آزمون وکالت چقدر هست واینکه با توجه به نزدیک بودن تاریخ آزمون فرصت برای ثبت نام در کلاسهای موسسه هست یا خیر ؟

مشاور: سلام، با واحد ثبت نام موسسه تماس بگیرید. 48 48 41 66

سوال : سلام خدمت مشاورین.من ی سوال یا به عبارتی ی مشکل دارم نمیدونم چرا تازگیا نمیتونم تمرکز کنم افت درسی پیدا کردم و نتایج خوبی تو ازمون قبل نگرفتم موقع مطالعه زود خسته میشم فک کنم این مشکلی هست ک خیلیا دارن بخصوص ما گروه اولی ها که از اسفند داریم میخونیم حس میکنم کم اوردم خسته شدم... چیکار کنم تا بشه مث قبل همون روزی 10 ساعت مطالعه رو داشته باشم؟

مشاور: سلام، یکی از اشتباهات افرادی که زود شروع می کنند اینست که از همان ابتدا فشار زیادی به خود می آورند، در واقع می توان هم درس خواند و هم از زندگی لذت برد و به تفریحات نیز پرداخت، بهتر است یکی دو روز را کاملا تعطیل و به خود اختصاص دهید و در این زمان فارغ از دغدغه درس و مطالعه و آزمون به تفریحی که دوست دارید بپردازید یا حتی سفر کوتاه مدتی یا گردشی در برنامه خود داشته باشید، پس از کسب انرژی دوباره برنامه جدیدی برای آزمون بریزید و سعی کنید در برنامه خود زمانهایی را نیز برای استراحت و به اصطلاح ریکاوری داشته باشید، مثلا روز جمعه های غیر آزمونی را کاملا به تفریح بپردازید. واقع بینانه برنامه ریزی کنید و در عین حال با اجرای در وقت تعیین شده برنامه و مطالعه مفید، برنامه خود را بیش از زمان تعیین شده طولانی نکنید.

سوال : سلام .ممنون از وقتی که برای داوطلبین میزارید سوالی داشتم ایا ازمون سردفتری اسناد رسمی و یا ازدواج و طلاق امسال برگزار میشه یا نه ؟

مشاور: سلام، برگزاری آزمون سردفتری اسناد بعید است اما آزمون ازدواج و طلاق ممکن است و در صورت برگزاری تا آذر ماه اطلاع رسانی می گردد و در اسفند یا فروردین برگزار می گردد...

سوال : سلام وخسته نباشید..بنده یک سوال داشتم که مبنی بر اضطرابم شده..اینکه من فقط آزمون ها شرکت کردم وکلاستون شرکت نداشتم..هی میترسم قبول نشم..میخاستم بپرسم آیا میشه بدون شرکت در کلاسا قبول شد؟و اینکه همچین کسایی داشتیم؟بدون کلاس ولی با آزمون قبول شدن؟

مشاور: سلام، قطعا بدون شرکت در کلاسها نیز می توان کسب موفقیت کرد، همانطور که بسیاری از قبولیها در کلاسها شرکت کرده اند، بسیاری از قبولیها نیز در کلاس یا آزمون شرکت نکرده اند، مهم اینست شما منابع دقیقی داشته باشید، برنامه دقیقی داشته باشید و برای اجرای برنامه خود تمام تلاش خود را به کار بگیرید و در مسیر صحیحی حرکت کنید.

سوال : سلام.مشاور محترم ...ببینید مشکل من اینه که خیلی دلم میخواهد هر روز زیاد درس بخوانم ولی واقعیت اینه که بیشتر از 4 ساعت اونهم نه متوالی بلکه به تناوب میتونم درس بخونم بعدش حتی اگه آخرین مطالعه من 3 ساعت قبل باشه درس تو سرم فرو نمیره. چون هم مطالب رو قاطی میکنم هم احساس میکنم سرم سنگین شده که رو تنم وانمی ایسته.خواهشا خودتان جواب منو بدید چون از مشاورانتون فوق العاده خجالت میکشم مشکلمو بگم.هر کاری هم میکنم نمیتونم درست بشم

مشاور: سلام، شروع هر کاری ممکن است سخت باشد اما با صبر و حوصله و اعتماد به نفس می توان، پس از مدتی احساس خوبی از انجام آن کار داشت، مشکل شما مشکل بسیاری از داوطلبان است و مشاورین ما بارها این مشکلات را شنیده اند پس با آنها تماس بگیرید،  ابتدا هدف خود را مشخص کنید و ببینید ارزش آن هدف برای شما چقدر است، اگر رسیدن به آن هدف را اولویت زندگی خود دانستید، باید برایش بجنگید و تلاش کنید و به هیچ وجه به نتیجه فکر نکنید، به نظر میرسد برنامه مشخصی ندارید، ابتدا باید برنامه دقیقی برای خود داشته باشید ، شرکت در آزمونهای ازمایشی را به شما پیشنهاد می کنیم ودر غیراینصورت حداقل از برنامه آزمونها استفاده کنید، منابع مشخصی را با کمک مشاورین موسسه( با تاکید بر منابع محدود و جامع) انتخاب و تهیه کنید، با توجه به برنامه آزمونها، برنامه روزانه خود را مشخص کنید و بدانید امروز فقط باید همین مطالب را یاد بگیرید و زمان کافی را به آن اختصاص دهید، در مطالعه خود بلافاصله پس از مطالعه هر مبحث تست آن را بزنید. زمانهای مطالعه خود را 45 دقیقه ای تنظیم کنید و پس از هر 45 دقیقه 15 دقیقه استراحت کنید اما بدانید در وقت 45 دقیقه ای حق استراحت ندارید، و پس از مطالعه در سه بازه 45 دقیقه ای، 30 دقیقه به خود استراحت دهید. مطالعه ای فعال داشته باشید فقط کلمات را روخوانی نکنید، سعی کنید هر جمله رابفهمید و برای تجزیه و تحلیل هر مطلب فکر کنید، تلاش کنید و از مثالهای عامیانه برای یادگیری خود استفاده کنید، با این روش دروس خشک حقوقی را کمی تلطیف کنید تا خستگی کمتری سراغ شما بیاید، در زمان استراحت 15 دقیقه ای نوشیدن یک لیوان آب یا چای می تواند شما را سرحال بیاورد، و در انتها بدانید برای رسیدن به مطالعه ای دقیق و صحیح باید شروع کنید حتی شده با 3 ساعت در روز و پس از ان سعی بر افزایش زمان مطالعه داشته باشید.

سوال : با سلام من یه سوالی داشتم ولی جواب ندادین میخواستم بدونم : 1- مجموعه تست حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی رو کی منتشر میکنین؟ 2- 300 پرسش طبقه بندی شده حقوق جزای عمومی و اختصاصی وقانون آیین دادرسی کیفري نموداري نمیتونم خرید اینترنتی کنم مشکلش چیه؟ 3- واسه آیین دادرسی کیفری مجموعه تست کی منتشر میکنین؟ من جز طرفدارن سایت شما هستم انتظارم اینه که از یه شهر دور جواب منو بدین . ممنون هستم

مشاور: سلام، سوالات شما مربوط به واحد انتشارات موسسه است، لطفا با واحد انتشارات تماس بگیرید. 48 48 41 66

سوال : سلام خسته نباشید من رشتم فقه وحقوق و ترم اخرمه ودرحال انجام کارای تسویه حسابم هستم تو ازمون 14 مرحله ای تون ثبت نام کردم. به نظرتون با 4 ماه خوندن اونم از مرداد ماه چون فعلا در گیر تسویه ام میتونم ازمون وکالت موفق باشم. میخواستم اگه امکانش باشه یه برنامه ریزی 4 ماه واسم بفرمایید.

مشاور: سلام، قطعا با تلاش و کوشش مستمر و منظم امکان موفقیت وجود دارد، بهترین برنامه همان برنامه آزمونهاست، بهتر است در اسرع وقت با کمک مشاورین موسسه منابع دقیق را انتخاب و تهیه و مطابق برنامه آزمونهای ازمایشی شروع به مطالعه کنید. اجرای دقیق سرفصلهای هر آزمون آزمایشی مساوی است با موفقیت شما.

سوال : در تاریخ ۱۳۹۳/۳/۲۹ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در محل دفتر اتحادیه تشکیل و نسبت به دستور جلسه اعلامی به شرح ذیل بحث و اتخاذ تصمیم شد: موضوع وضعیت کسانی که مدرک کاردانی آنها حقوق نیست و مدرک کارشناسی ناپیوسته حقوق قضایی با گرایش های مختلف اخذ کرده اند، از نظر تجویز شرکت در آزمون ورودی کانون های وکلا مطرح شد. نظر به اینکه حفظ کیفیت آموزش حقوق به لحاظ ارتباط آن با حفظ حقوق مردم در قسمتی که مربوط به وکالت است با کانون های وکلاست و نظر به اینکه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درمورد مشاغلی که افراد پس از گذراندن رشته های مختلف می توانند انتخاب کنند اظهار نظر نمی کند و در هر حال با فرض چنین اظهار نظری تکلیف کانون های وکلا درخصوص احراز صلاحیت علمی داوطلبان ساقط نمی شود و نظر به اینکه اطلاق الفاظ منصرف به فرد اجلی و اکمل و حداقل به فرد متعارف است و از لفظ لیسانس حقوق بنا به تبادر فردی استنباط می شود که دوره کامل کارشناسی را مصروف فراگیری علم حقوق کرده باشند و این ویژگی ها در کسانی که مدرک کاردانی غیر مرتبط نظیر رادیولوژی، پرستاری، مامایی، هنر و مانند اینها دارند موجود نیست شورای اجرایی اسکودا به اتفاق آراء نظر به عدم پذیرش اینگونه افراد در آزمون ورودی دارد مقرر است به طور کلی تدابیری اتخاذ شود که در ثبت نام و صدور کارت ورودی دقت کافی به عمل آید که از ثبت نام اینگونه افراد خودداری شود.

 

سوال : سلام.باز هم دوره مجازی رو برگزار می کنید؟این دوره ها واسه ما شهرستانی ها خیلی مفیده.ممنون

مشاور: سلام، برگزاری دوره های مجازی در برنامه موسسه قرار دارد، جهت اطلاع بیشتر با واحد ثبت نام موسسه تماس بگیرید. 48 48 41 66

سوال : سلام .تا کی وقت هست برای ثبت نام آزمون 14 مرحله ای ؟

مشاور: سلام، شما تا 1 روز قبل از آزمون نیز می توانید ثبت نام نمایید اما بهتر است با دانلود برنامه آزمون از سایت مطالعه خود را آغاز کنید.

سوال : سلام .. ضمن آرزوی سلامتی و قبولی طاعت وعبادات شما .میخواستم ازتون راهنمایی بخوام ...من سال قبل با خوندن منابع یک موسسه ای که خیلی تعریفش رو شنیدم بودم موفق به قبولی نشدم نه ارشد نه وکالت رتبه ام هم خیلی بد شده امسال گفتم موسسه شمارو انتخاب کنم قانون یار همه درسا رو گرفتم بجز مدنی که ح در نظم استاد کاتوزیان خوندم امروز دیگه یک دورم تموم شد .حالا گفتم ببرسم اصلا این منابع خوبه کامله من نمیخوام تجربه تلخ بارسال رو دوباره بچشم اگر کمه برای هر درسی بگین لطف که در کنارش چه منبعی رو بخونم میخوام خودم رو واسه آزمون 14 مرحله ایتون آماده کنم

مشاور: سلام، برای مشاوره دقیق در خصوص منابع و نحوه اجرای برنامه باید با مشاورین موسسه مشورت نمایید.48 48 41 66

سوال : سلام من هر سوالی میکنم جواب نمیدین اگه بشه این جواب بدین ممنون میشم.قانون یار جزارو میخوام تهیه کنم از تستهای ساله قبل توش هست اینها طبق قانون جدید پاسخ داده شدن؟ ممنون

مشاور: سلام، بله، پاسخ تستها مطابق قانون جدید است.

سوال : سلام ببخشید یک سوال داشتم من بهمن 92 درسم تموم شده و الان تیر 93هست به نظرتون میتونم از الان برای وکالت آماده بشم آخه اصلا هیچی نخوندم ممنون میشم راهنمایی کنین

مشاور: سلام، بله فرصت کافی وجود دارد به شرط اینکه در اسرع وقت شروع به مطالعه کنید و اجرای برنامه را به تعویق نیاندازید، برای مشاوره در خصوص منابع و برنامه ریزی با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

سوال : سلام بنده کارمند هستم میخواهم تو ازمون وکالت شرکت کنم در صورت قبولی باید از سازمان خودم استعفا بدم .ازمون حضوری در شهرستان ها دارید

مشاور: سلام، در صورتی که رابطه استخدامی دولتی دارید، پس از قبولی و با صدور پروانه وکالت باید ارتباط استخدامی را قطع کنید، آزمونهای آزمایشی در شهرستانهای دارای نمایندگی بصورت حضوری نیز برگزار می گردد، به لیست نمایندگیها در سایت مراجعه کنید.

سوال : باسلام وخسته نباشی ...من2ساله کارشناسیم تموم شد وامسال قصدشرکت درآزمون ارشد جزارو دارم آزمون وکالتم آرزومه ولی قبول نمیشم بااین زمان. آیاارشدقبول میشم ومیتونم خودمو برسونم آخه خیلی هم درگیرم راهنماییم کنید ممنون

مشاور: سلام، برای آزمون وکالت هم دیر نیست و می توان از زمان باقی مانده به نحو احسن استفاده کرد، با مشاورین موسسه مشورت نموده و با انتخاب منابع شروع به مطالعه نمایید.

سوال : با سلام ...چندین بار عرایض و سوال هایی داشته ام و گلایه نموده ام که چرا جواب سوال های بنده رو نمیدهید ولی باز متاسفا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:44 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: