حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تعداد جذب وکلا از میان دانشجویان حقوق چگونه تعیین می شود

تعداد جذب وکلا گونه تعیین می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «بهمن کشاورز» روز شنبه در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی و با حضور «علی نجفی توانا» رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و «سیدمحمد علیزاده طباطایی» عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و تعدادی از وکلای داگستری برگزار شد، افزود: تعدادی از این افراد – فارغ التحصیلان – نیازسنجی نمی شود و کانون های وکلا که لیسانس حقوق جذب می کنند، پاسخگوی چنین نیازی نیستند.


وی ادامه داد: طی سال، تعدادی مازاد بر نیاز دانشجو و فارغ التحصیل حقوق داریم که همه اینها با منطق و واقعیت سازگار نیست.کشاورز افزود: تعداد ظرفیت وکلا در کمیسیونی سه نفره، شامل دو نفر از قوه قضاییه و یک نفر از کانون وکلا معین می شود.وی با بیان اینکه در برخی مواقع نیازسنجی در زمینه جذب وکلا مشاهده نمی شود، گفت: هر تعدادی که این کمیسیون اعلام کند، کانون وکلا آنها را برای جذب می پذیرد و کانون هیچ نقشی در افزایش ظرفیت ندارد و تصمیم گیری در این راستا برعهده این کمیسیون است.
به گفته کشاورز اکنون ۴۵ هزار وکیل در ۲۳ استان کشور فعالیت دارد.

منبع : به نقل از کانون وکلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, ] [ 11:13 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: