حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فردي كه خواهر همسرش را كشته و دو فرزند او را مجروح كرده بود، به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مصطفي بحريني ـ معاون دادستان عمومي و انقلاب شيراز ـ در جمع خبرنگاران با اشاره به اين جنايت تصريح كرد: «كورش.الف» در آذرماه سال گذشته خواهر همسرش با هويت «فرزانه.ف» را به قتل رسانده و بعد از مثله كردن مقتول، طلاهايش را به سرقت برده بود.

وي ادامه داد: متهم بعد از قتل خواهر همسرش دو كودك او به‌نام‌هاي «آريا» و «آرسه» را كه يكي 6 ساله و ديگري 9 ماه بود، به‌شدت مضروب كرده و متواري شده بود.

معاون دادستان شيراز افزود: قاتل با سوءاستفاده از اعتماد مقتول حدود ساعت 11:30 صبح وارد منزل او شده و با استفاده از يك تبر مرتكب قتل فجيع شده بود.

بحريني علت مرگ مقتول را وارد آمدن چندين ضربه تبر از پشت به سر مقتول اعلام و خاطرنشان كرد: قاتل پس از قطع دست مقتول از ناحيه مچ، طلاهاي وي را به سرقت برده بود. او چندين ضربه نيز به سر پسربچه 6 ساله و چندين ضربه تبر به سر دختربچه 9 ماهه وارد كرده بود كه اين ضربات باعث ايراد آسيب‌هاي جدي به اين دو كودك بي‌گناه شده بود اما آنان جان به‌در بردند و كودك 6 ساله به‌عنوان شاهد ماجرا، موضوع را براي ديگران تعريف كرد و در واقع او باعث كشف ماجرا شد.

وي گفت: شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس در كوتاه‌ترين زمان ممكن به پرونده اين متهم رسيدگي و حكم قصاص را صادر كرد كه اين راي پس از تاييد از سوي ديوان عالي كشور و طي تشريفات قانوني، توسط پدر مقتول به مرحله اجرا درآمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:56 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: