حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي صورت گرفت:

 

 

 تأکيد جهانگيري بر لزوم شناسايي عوامل ايجاد تسهيلات غيرجاري در نظام بانکي

جلسه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي به رياست معاون اول رئيسجمهوربرگزارشد.

به گزارش گروه دريافت خبر مأوي، اسحاق جهانگيري در اين جلسه با اشاره به وضعيت مطالبات غيرجاري شبکه بانکي کشور، بر لزوم شناسايي عوامل ايجاد‌کننده تسهيلات غير جاري در نظام بانکي تاکيد کرد و گفت: بايد عوامل داخل و خارج از نظام بانکي که منجر به ايجاد تسهيلات غيرجاري شده شناسايي و راهکارهاي پيشگيري و مقابله با آن مشخص شود. معاون اول رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به اهميت موضوع زمين‌خواري و تخلفات صورت گرفته در تخصيص ارز مرجع و مبادلاتي طي سال‌هاي گذشته، خواستار تمرکز هرچه بيشتر ستاد بر اين موضوعات شد و افزود: ضروري است اين موضوعات پر اهميت در دستور کار جلسات آتي قرار گيرد تا نسبت به جلوگيري از بروز تخلفات در اين زمينه اقدام شود. در اين جلسه، نماينده بانک مرکزي گزارشي درباره آخرين وضعيت تسهيلات غيرجاري شبکه بانکي کشور، ساماندهي مطالبات معوق شبکه بانکي و اقدامات صورت گرفته در خصوص مشتريان بدحساب کلان ارائه کرد. معاون اول قوه قضائيه، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، وزراي اطلاعات، دادگستري، امور اقتصادي و دارايي، رئيس کل بانک مرکزي، دادستان تهران، رئيس کل ديوان محاسبات کشور و شماري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست حضور داشتند.

 

 

کد: 86456
گروه: اخبار سیاسی
نویسنده خبر: admin-maava admin-maava
ساعت: 05:52 ب.ظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 10:27 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: