حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تاریخ: [SHAMSIPUBLISHSTARTDATE] ساعت: 12:31 ق.ظ نظرات: 0 نظر نمایش: 34 مرتبه تعداد امتیاز: 0   ()  
رئيس ديوان عالي كشور بر عملي شدن قانون عفاف و حجاب تأكيد كرد

رئيس ديوان عالي کشور گفت: دولت در برابر آناني که به اقتصاد کشور ضربه مي زنند و رکود اقتصادي به وجود مي آورند جدي تر برخورد و با مفاسد اخلاقي و فرهنگي مبارزه کند و قانون عفاف و حجاب را عملياتي نمايد.

به گزارش روابط عمومي ديوان عالي كشور، آيتالله محسني گرکاني در جلسه هيئت عمومي اصراري حقوقي ديوان عالي كشور که با حضور قضات عالي رتبه ديوان برگزار شده بود، اظهار کرد: چرا از حواث علتيابي نميشود؟ امروزه در روزگار ما پيوسته در رسانهها، مطبوعات و سايت هاي خبري با خبرهايي برخورد ميکنيم که سطح آب هاي زيرزميني کاهش پيدا کرده و کمآبي 11 استان را فرا گرفته است و هشدار داده ميشود و گاهي از جيرهبندي آب کلان شهرها خبر داده ميشود. چرا مسئولان ما علتيابي نميکنند و فقط معلولها را در رسانهها بگوش مردم ميرسانند؟

رئيس ديوان عالي کشور افزود: گاهي هم از مفاسد اقتصادي در سطح مسئولان و غير مسئولان و آنان که بيرحمانه به اقتصاد کشور ضربه مي زنند خبررساني ميکنند که گاهي اقتصاد کشور را به رکود ميکشانند. از معوقات بانک ها ضربه ديگري بر اقتصاد کشور وارد ميشود. مستضعفين جامعه با گراني طاقت فرسا روبرو هستند.

محسنيگرکاني افزود: فسادهاي فرهنگي آشکار و پنهان در فضاي کشور يک مرکب لجام گسيخته است که با نظام اسلامي کشور منافات جدي دارد. اين گونه حوادث معلول علت هايي است که اگر با نظارت دقيق بررسي شود ميتواند گشايشي در حل مشکلات ذکر شده باشد. رسانههاي عمومي همواره از معلول ها سخن ميگويند و اصلاً علت يابي به طور کلي به فراموشي سپرده شده است. حال آنکه قرآن کريم براي مسلمانان علت و معلول حوادث مثبت و منفي را بطور روشن و صريح بيان کرده است. از اين رو دولت محترم علت هاي فساد را رصد کند.

وي با قرائت آيه 69 سوره اعراف بيان کرد: خداوند در اين آيه شريفه مي فرمايد؛ اگر مردمي که در آباديها (شهرهاي بزرگ و کوچک) روي اين کره زمين زندگي ميکنند به جاي طغيان، سرکشي و انحصارطلبي و زيادهخواهي، ظلم و فساد، ايمان و تقواي الهي پيشه ميکردند نه تنها مورد خشم و مجازات خداي متعال واقع نميشدند، بلکه درهاي برکات آسمان و زمين را به روي آنها مي گشوديم.

رئيس ديوان عالي کشور خاطرنشان کرد: مسلمانان به کيفيت و کميت خود توجه داشته باشند. يک ميليارد و 650 ميليون نفر مسلمان در جهان وجود دارد. همه پيرو مکتب توحيدند اگر همه به ريسمان محکم قرآن مستمسک باشند هرگز گروه تروريستي داعش خون بيگناهان را نميتواند بريزد.  وي بيان کرد: وظيفه مردم است که با دولت در اين زمينه همکاري و پشتيباني کنند دولتي که خود را آماده خدمت به مردم کرده و خود را در خدمت به مردم قرار داده دلواپسي ندارد.

 

کد: 85848
گروه: اخبار مسئولان
نویسنده خبر: admin-maava admin-maava
ساعت: 12:31 ق.ظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 22:17 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: