حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تاریخ: [SHAMSIPUBLISHSTARTDATE] ساعت: 12:25 ق.ظ نظرات: 0 نظر نمایش: 32 مرتبه تعداد امتیاز: 0   ()  
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد:

تبديل کليه اسناد مالکيت دفترچه اي به اسناد مالکيت تک برگ کاداستري در سراسر کشور

رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تعويض اسناد مالکيت دفترچه اي و صدور اسناد مالکيت تک برگ در سيستم کاداستر باعث انضباط بيشتر در فرآيندهاي املاک و اسناد، تسريع در صدور پاسخ استعلامات، جلوگيري از جعل اسناد مالکيت و تکميل بانک هاي اطلاعاتي املاک و کاداستر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر تويسرکاني که در جمع معاونان و مديران کل ستادي و استاني ثبت اسناد و املاک سراسر کشور به مناسبت هفته قوه قضائيه سخن مي گفت، با اعلام اين مطلب افزود: اين کار بايد با برنامه ريزي و جديت بيشتر از سوي مديران کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور و به عنوان يکي از تکاليف برنامه پنجم توسعه پيگيري و اجرا گردد.

وي با گراميداشت هفته قوه قضائيه و ياد و خاطره شهداي ارزشمند اين قوه به خصوص شهيد آيت الله دکتر بهشتي، اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز با چهرهاي جديد در خدمترساني و نگاهي تحولگرا، با بهرهگيري از فنآوري هاي نوين، روز به روز به سمت ارائه خدمات مطلوب بويژه به صورت الکترونيکي به مردم پيش مي رود و اين مهم بايد با نظارت دقيق همه مديران ثبت در سراسر کشور به شکل جدي و مستمر ادامه پيدا کند.

معاون رئيس قوه قضائيه برنامه ريزي براي سرعت در رسيدگي به پرونده هاي مربوط به قانون تعيين تکليف وضعيت ثبتي اراضي و زمين هاي فاقد سند رسمي، آرشيو الکترونيکي پرونده ها و اسناد و کاهش وابستگي به پروندهها و حذف کاغذ در انجام فرآيندها را از اولويتهاي مهم اين سازمان در سال 93 اعلام کرد و افزود: اميدواريم با تصويب نهايي قانون جامع کاداستر در مجلس و تأييد آن ازسوي شوراي نگهبان و همزمان برنامهريزيهاي صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شاهد تحولي اساسي در اين حوزه باشيم.وي با تأکيد بر نقش مؤثر ادارات اجراي اسناد رسمي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بيان داشت: ادارات اجراي اسناد رسمي اين سازمان ميتواند بار سنگيني را از دوش دستگاه قضايي برداشته و نقش بسزايي در وصول مطالبات معوق بانکها ايفا نمايد.

تويسرکاني يکي از وظايف اساسي مديران را نظارت دقيق و مستمر بر عملکرد مجموعه تحت مديريت خود دانست و بيان داشت: مديران سازمان بايد با دقت و جديت بر بخشهاي مختلف نظارت داشته باشند و با انجام بازرسيهاي مستمر، ضمن شناخت آسيبها و مشکلات موجود، تهديدها و فرصتهاي موجود در کار را شناسايي کرده و با برنامهريزي دقيق نسبت به رفع مشکلات و بهرهگيري از فرصتها و امکانات در جهت نيل به اهداف قدم بردارند. در پايان اين ديدار مديران کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور به طرح مسائل و مشکلات مربوط به ارائه خدمات مطلوب به مردم پرداختند.

 

کد: 85846
گروه: اخبار مسئولان
نویسنده خبر: admin-maava admin-maava
ساعت: 12:25 ق.ظ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: