حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پسرجوانی در پی تماس‌های تلفنی دختری كه با وی ارتباط داشت، او را به قتل رساند.

كارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در ساعت 23 ششم مهر ماه سال جاری، از طریق تماس ماموران كلانتری در جریان وقوع قتلی در بلوار«مرزداران» قرار گرفتند.

با كسب این خبر كارآگاهان پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت این پلیس به محل حادثه اعزام و آنان با حضور در محل حادثه كه منزل مسكونی بود، با پیكر خونین دختر جوانی حدودا 25ساله به نام «بهاره» روبرو شدند.

تحقیقات اولیه گروه تشخیص هویت و ماموران پزشكی قانونی نشان داد این دختر جوان به علت ایراد صدمات شدید به سر دچار ضربه مغزی و مرگ شده است.

ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند كه مقتوله توسط پسر جوان حدودا 24 ساله به نام «پیام» كه در محل حادثه حضور داشت، به قتل رسیده است.

با بازداشت متهم به قتل در صحنه حادثه، تحقیقات از وی برای روشن شدن زوایای پنهان این قتل خونین آغاز شد. متهم در اعترافات خود ادعا كرد كه مدتی با مقتوله دوست بوده اما رابطه‌های نامتعارف دختر جوان با پسر خاله و دوستان او موجب درگیری میان آنان شده است.

متهم به قتل در اعترافات خود مدعی شد كه در شب حادثه تلفن همراه بهاره به صدا درآمد و هنگامی كه از او در مورد شخص تماس گیرنده سوال پرسیدم، درگیری آغاز و سرانجام با كوباندن سر بهاره به تخت او را از پای در ‌آوردم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر متهم به همراه پرونده‌ تشكیل شده در اختیار مقام قضایی قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:44 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: