حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زني در دادگاه خانواده گفت: شوهرم كلاهبردار و ناپاك است و من حاضر نيستم با چنين فردي زندگي مشترك داشته باشم، زيرا درآمد او حلال نيست و من نمي‌خواهم فرزندم سر سفره‌ي چنين مردي بزرگ شود.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، زني با حضور در دادگاه خانواده در حالي كه سعي مي‌كرد تحت هيچ شرايطي چشمش در چشم شوهر نباشد، خطاب به قاضي گفت: شوهرم يك زنداني است و حاضر نيستم با او به زندگي مشترك ادامه دهم.

 

وي ادامه داد: زماني كه با او ازدواج كردم از لحاظ مالي در وضعيت خوبي قرار داشت اما هرگز فكر نمي‌كردم او از طريق غيرقانوني اين دارايي‌ها را به دست آورده و متاسفانه تا سال گذشته نيز متوجه اين مطلب نشدم تا اين‌كه با شكايت مردم از وي از اصل ماجرا باخبر شدم.

اين زن در حالي كه در طول جلسه‌ي دادگاه به دليل داشتن استرس شديد از نشستن بر روي صندلي امتناع مي‌كرد، افزود: شوهرم كلاهبردار است و به همين دليل يك سال گذشته را در زندان گذرانده است. زماني كه متوجه اين مطلب شدم ابتدا باورش برايم مشكل بود اما بعد از مدتي يقين حاصل كردم كه در اين سال‌ها با يك كلاهبردار حرفه‌اي زندگي مي‌كرده‌ام.

 

شوهر اين زن كه به همراه يك مامور از زندان به دادگاه منتقل شده بود، در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: من در طول اين سال‌ها اشتباه كردم و اكنون نيز جور اشتباهاتم را مي‌كشم اما حاضر نيستم همسرم را طلاق دهم، زيرا مي‌خواهم بعد از رهايي از زندان زندگي تازه‌اي را با او و فرزندم آغاز كنم.

 

زن در ادامه و در پاسخ به شوهرش گفت: شوهرم دروغگويي ماهر است. او از كارهاي خود هيچ‌گاه احساس پشيماني نكرده است ولي اكنون تظاهر به مظلوم‌نمايي مي‌كند. او بايد من را طلاق بدهد، زيرا حاضر نيستم لحظه‌اي با او رو در رو شوم چون درآمد او حلال نيست و من نمي‌توانم با چنين فردي به زندگي ادامه دهم.

 

وي خاطرنشان كرد: خواهان مهريه خود هستم و حاضر نيستم حتي ريالي از مهريه‌ام را به شوهر كلاهبردارم ببخشم؛ زيرا او آن‌قدر گستاخ است كه طعمه‌ي آخر كلاهبرداري‌هايش پدر من بود اما به لطف خدا قبل از اين‌كه پدرم حرف‌هاي او را قبول كند به دام قانون گرفتار شد.

 

شوهر اين زن در حالي كه مي‌خنديد، خطاب به همسرش گفت: بگذار موهايت همانند دندان‌هايت سفيد شود؛ زيرا من حاضر نيستم تو را طلاق دهم.

 

زن در ادامه يادآور شد: وي حاضر نيست مهريه‌ام را پرداخت كند، در حالي كه در شمال شهر مسكني دارد كه قيمت آن يك ميليارد تومان است اما آن را به نام مادر خود كرده است و من مدركي براي اثبات اين حرفم ندارم.

 

به گزارش ايسنا، قاضي بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكم طلاق را صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه‌ي آينده موكول كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: