حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيشگيري از جرم اولويت نخست دستگاه قضايي است

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه اقدامات و پيگيريهاي مستمر و پيشگيرانه را از اولويتهاي نخست دستگاه قضايي دانست.

به گزارش روابط عمومي قوه قضائيه، حجت‌الاسلام والمسلمين صدرحسيني در نشستي با اعضاي شوراي قضايي استان چهارمحال و بختياري با تقدير از اقدامات پيشگيرانه در استان، گفت: دستگاه قضايي نيز همانند ساير نهادها و دستگاه‌ها از آسيب مبرا نيست و بايد در درون ساختار خود با اقدامات مؤثر از بروز جرم و آسيب پيشگيري كند.

 وي نقش دادستان‌ها را در زمينه پيشگيري مهم ارزيابي كرد و گفت: بررسي‌ها نشان داده كه در بخشي از پيشگيري‌ها وضعيت به گونه‌اي است كه دادستان بايد دخالت كند و بنابراين حضور دادستان‌ها در امر پيشگيري ضروري و لازم است.

صدرحسيني درخصوص پيشگيري در دستگاه‌هاي اجرايي نيز يادآور شد: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي ويژه مديران استاني، اولين قدم براي انتقال فرهنگ و ادبيات پيشگيري به مسئولان بوده است، اما چنانچه هر دستگاهي به وظيفه ذاتي خود در امر خدمت‌رساني مطلوب به مردم عمل كند زمينه ارتكاب جرم كاهش مي‌يابد.

 

کد: 84878
گروه: اخبار مسئولان
نویسنده خبر: admin-maava admin-maava
ساعت: 01:05 ق.ظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:6 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: