حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اعلام نتایج بررسی متقاضیان دفاتر خدمات قضایی الکترونیکاعلام نتایج خدمات قضایی الکترونیک

به اطلاع کلیه افرادی که جهت دریافت مجوز دفاتر خدمات قضایی اقدام نموده اند می­رساند جهت رویت امتیاز کسب شده خود می­توانند از روز شنبه مورخ 3/3/1393 با استفاده از شماره رهگیری و رمز عبور به سامانه خدمات الکترونیک قضایی به آدرس  www.adliran.ir قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایند.در صورت عدم دسترسی به شماره رهگیری و رمز عبور با شماره 63974048- 021 تماس حاصل فرمائید.

پیرو اعلام نتایج اولیه اعطای مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، متقاضیان محترم می توانند از تاریخ 4/3/1393 به مدت 20 روز  اعتراض در این خصوص را با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینه " ارسال شکایت" اعلام نمایند. لازم به ذکر است اعتراض ها صرفاً از این طریق رسیدگی می گردد و از مراجعه حضوری جداً خودداری نمایید.

جهت مشاهده نتایج دفاتر خدمات قضایی الکترونیک کلیک کنید (اینجا)


برچسب‌ها: دفاتر الکترونیک قضایی, متقاضیان, اعلام نتایج دفاتر خدمات قضایی الکترونیک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ] [ 17:2 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: