حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لایحه یک‌هزار و ۲۶۱ ماده‌ای تجارت به تصویب رسیدلایحه تجارت 93 تصویب شد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با ۱۹۳ رأی موافق، ۱۲ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر لایحه یک‌هزار و ۲۶۱ ماده‌ای تجارت را به تصویب رساندند.گفتنی است لایحه تجارت که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود در جلسه مورخ ۱۸ اسفند ۹۲ این کمیسیون با حضور نماینده آن شورا مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و ضمن موافقت جهت رسیدگی مدت اجرای آزمایشی آن برای ۴ سال مورد تصویب قرار گرفت.

شایان ذکر است لایحه فوق مشتمل بر یک‌هزار و دویست و شصت و یک ماده در جلسه روز سه‌شنبه مورخ ۶ دی ۱۳۹۰ کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی به تصویب رسید و پس از ان مجلس درباره اجرای آزمایشی آن به مدت ۴ سال موافقت نمود.


برچسب‌ها: لایحه تجارت 93, تصویب لایحه تجارت, اجرای آزمایشی لایحه تجارت 93, لایحه تجارت جدید

نويسنده : مسعود عرفانیان|دوشنبه 1393/01/18| موضوع: حقوق تجارت|لينک مطلب|(0) ديدگاه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, ] [ 11:33 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: