حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ارائه اطلاعات نادرست و خلاف واقع برای دریافت یارانه چه مجازاتی دارد؟دریافت یارانه

متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم لازم است در زمانی که دولت مشخص می کند به مراکز ثبت نامی که در این خصوص تعیین می شود، مراجعه کنند و اگر پس از بررسی ها و تحقیقی که در این زمینه انجام خواهد شد، مشخص شود که افراد با درآمد بیشتر از مبلغ تعیین شده توسط دولت اقدام به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی کرده اند، تا 3 برابر یارانه دریافتی جریمه به آنها تعلق خواهد گرفت.سرپرست خانوار موظف است با مطالعه شش بند قانونی،برای دریافت یارانه  آنها را تایید کند که در یکی از بند ها برای ارائه اطلاعات نادرست به جهت دریافت یارانه جریمه ای در نظر گرفته شده است ، بندهای مورد نظر عبارت اند از:
 
1 – به موجب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی صرفا افراد نیازمند می‌توانند نسبت به تکمیل فرم تقاضای یارانه نقدی اقدام کنند. 2-فقط مشخصات افرادی که در حال حاضر تحت تکلف اینجانب هستند در فرم تقاضای یارانه نقدی درج می کنم.
 
3-در صورت درخواست سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها مدارک لازم برای اثبات درستی اطلاعات درج شده در فرم تقاضای یارانه نقدی را ارائه خواهم کرد. 4- به موجب قانون ارائه هر گونه اطلاعات نادرست موجب استرداد وجوه دریافتی و جریمه نقدی به میزان سه برابر یارانه نقدی دریافتی‌ خواهد شد.
 
5-بانک‌ها، موسسه‌های مالی و سایر دستگاه‌های اقتصادی می توانند اطلاعات مندرج در فرم تقاضای یارانه نقدی را مبنای ارزیابی توانایی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اینجانب برای اعطای وام و یا هر نوع تسهیلات دیگر قرار دهند. 6 -منظور از سطح درآمد ماهانه خانواده‌ام میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 1392 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم ، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری با وظیفه بگیران و موارد مشابه قبل از پرداخت اقسام وام خواهد بود.


برچسب‌ها: یارانه 93, ثبت نام یارانه, ارائه اطلاعات نادرست برای دریافت یارانه, جریمه برای گرفتن بلاوجه یارانه

نويسنده : مسعود عرفانیان|دوشنبه 1393/01/18| موضوع: مطالب عمومی|لينک مطلب|(0) ديدگاه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, ] [ 11:33 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: