حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مردي كه پس از خرج كردن پول عذاب وجدان مي‌گيرد!

» سرویس: سياسي - حقوقي و قضايي

زن جواني به دليل خسيس بودن شوهرش راهي دادگاه شد، اين زن معتقد است كه شوهرش آنقدر خسيس است كه پس از خرج كردن پول حتي براي خوراك عذاب وجدان مي‌گيرد و شب تا صبح را بيدار است و به پول خرج شده فكر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) زني در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارايه كرد و خطاب به قاضي گفت: همسرم آن‌قدر خسيس است كه جز جدايي راه حلي برايم نگذاشته است حتي خودش گاهي اوقات اعتراف مي‌كند كه چقدر زندگي كردن با او سخت است.

زن جوان كه 28 سال سن داشت، اظهار كرد: سه سال قبل در كلاس موسيقي با همسرم آشنا شدم. البته او دانشجوي كلاس نبود و چندين بار به همراه دوستش در كلاس شركت كرده بود و همان آشنايي چند ماهه‌ي ما باعث ازدواج‌مان شد. البته شوهرم در دوران نامزدي‌مان اصلا خسيس نبود.

وي با بيان اين‌كه شوهرم وقتي پولي را خرج مي‌كند عذاب وجدان مي‌گيرد، افزود: درآمد ماهيانه شوهرم خوب است و ما از نظر مالي مشكلي نداريم، اما نمي‌دانم چرا وقتي از او مي‌خواهم كه براي خوراك و پوشاك پول خرج كند، عذاب وجدان مي‌گيرد و مي‌گويد حيف است پول‌هايمان را اين‌گونه خرج كنيم، در حالي كه اكثر پولي كه خرج مي‌كند مربوط به خوراك است نه چيز ديگر.

اين زن جوان خاطرنشان كرد: شوهرم حتي به خودش هم رحم نمي‌كند و به دليل كمبود ويتامين‌هاي لازم بيمار شده است، اما حتي داروهاي تقويتي كه دكتر برايش تجويز كرده بود را تهيه نكرد؛ زيرا به گفته‌ي او، داروها گران قيمت بود.

در ادامه‌ي جلسه‌ي دادگاه شوهر اين زن در حالي كه لبخندي بر لب داشت، عنوان كرد: من آن‌قدرها هم كه همسرم مي‌گويد خسيس نيستم، اما از خرج كردن بي‌مورد متنفرم و به قول همسرم عذاب وجدان مي‌گيرم.

مرد جوان كه 28 سال داشت در پاسخ به پرسش قاضي مبني بر اين‌كه عذاب وجداني كه بعد از خرج كردن مي‌گيري به چه معناست، گفت: وقتي پولي را خرج مي‌كنم، ناخودآگاه شب تا صبح خوابم نمي‌برد و احساس مي‌كنم كار اشتباهي را انجام دادم، بارها براي همسرم توضيح دادم كه برخي از كارهاي من كه او خسيس بودن من مي‌داند، ارادي نيست.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و از آن زوج خواست كه به مشاوره مراجعه كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:25 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: